Základní škola a Mateřská škola Tlustice

Kontakt

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Jméno: Miroslava Paťavová
Ulice/č.p.: Palackého náměstí 2
PSČ, město(obec): 26801, Hořovice
Telefon: 311 545 327
E-mail: mikroregion.patavova@mesto-horovice.cz
Datová schránka: yjmbxfn


Kontakt ŠJ

telefon do ŠJ : 313 109 995


Kontakt

Název školy:
Základní škola a Mateřská škola Tlustice, okres Beroun

Adresa:
Tlustice 148, 268 01 Hořovice

IČO:
750 30 616

RED IZO:
650 011 635

Ředitelka školy:
Mgr. Bc.Zdeňka Patková, Ph.D.

tel : 731 411 931

pevná linka 311 512 429

Vedoucí MŠ:

Průšová Jiřina

tel : 774 703 539

pevná linka 313 109 962

E-mail:  zs.ms.tlustice@seznam.cz

číslo účtu pro platbu školného a stravného: 51-4865650297/0100


Kontaktní informace

Základní škola a Mateřská škola Tlustice

Tlustice 148

268 01  Hořovice

Telefon: 311 512 429
Fax:

IČ: 750 30 616
DIČ: xxx

Www: www.zsmstlustice.cz
E-mail: zs.ms.tlustice@seznam.cz
ID DS:

Bankovní spojení: xxx xxx

Úřední hodiny:

 
Pondělí: 7:00 - 16:00
Úterý: 7:00 - 12:30
Středa: 7:00 - 17:00
Čtvrtek: 7:00 - 14:00
Pátek: 7:00 - 14:00
Sobota:
Neděle:


 

 

Dnes je: 17.08.2018

Svátek slaví: Petra

aktuality

Přeplatek třídního fondu MŠ
Přeplatek z třídního fondu bude vrácen rodičům dětí z MŠ na přelomu srpna a září 2018, po vyrovnání nedoplatků.
více
DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ
více
Výsledek konkurzního řízení a jmenování do funkce ředitele Základní školy a Mateřské školy Tlustice
více
Seznam dětí přijatých a nepřijatých od šk.r. 20182019 k předškolnímu vzdělávání
více
Seznam dětí přijatých od šk. roku 2018/2019 k zákl. vzdělávání
více
DŮLEŽITÉ INFORMACE ZE ŠJ
více
PLATBA STRAVNÉHO ŘÍJEN 2017
Jelikož není zatím udělaná uzávěrka za měsíc říjen a listopad z důvodu chybné evidence stravy a řešení reklamací, nebyla z Vašeho účtu stržena platba inkasem za měsíc říjen v daném období mezi 25.-30. listopadem. Jakmile bude uzávěrka hotová, předpoklad je příští týden, dostane paní účetní podklady pro inkaso. Pokud nebude možné inkaso z účtu strhnout, ať z důvodu nízkého zůstatku, nastavení v bance atd., budete vyzváni k úhradě stravného za měsíc říjen mimořádně platbou. Děkuji Pokorná (vedoucí školní jídelny)
více
Pozor změna objednávání!
Od 1.12.2017 pro všechny strávníky strava automaticky objednaná. Odhlášení a změny provádět pouze na stránkách www.strava.cz do 11 hodin předchozího pracovního dne.
více
změny ve ŠJ od 1.12.2017
Změny v ŠJ platné od 1.12.2017 jsou popsány ve ŠŘ ZŠ a ŠŘ MŠ. Zákonní zástupci byli s těmito změnami seznámeni na TS dne 13.11.2017.
více
Vánoční jarmark
den: 2.12.2017 čas: 14:00 - 16:00 místo: školní zahrada
více
STRAVOVÁNÍ - SENIOŘI
1. Přihláškou ke stravování se senior zavazuje platit a odebírat stravu každý pracovní den. 2. Odhlášení stravy je možné pouze vyplněním týdenního jídelníčku s jasným označením NE u konkrétního dne. Jídelní lístek je nutné označit jménem, příjmením, datem a podpisem. Podání vyplněného jídelního lístku je nutné doručit do rukou vedoucí školní jídelny, nejpozději do pátku 11 hod. předchozího týdne, na který je strava odhlašována. V případě nepřítomnosti vedoucí školní jídelny je možné předat odhlášení stravy do rukou vedoucí kuchařky. 3. Změnu lze provést pouze formulářem - změna objednávky, který je k dispozici u školní kuchyně nebo u vedoucí školní jídelny. Tento formulář je nutné odevzdat nejpozději do 11 hod. předchozího dne, kdy má být změna provedena, do rukou vedoucí školní jídelny. V případě nepřítomnosti vedoucí školní jídelny je možné předat odhlášení stravy do rukou vedoucí kuchařky. 4. Neodhlášený či neodebraný oběd propadá a není za něj náhrada. 5. Jídelní lístek na další týden bude k dispozici nejpozději vždy ve středu v 11 hod., bude uveřejněný na webových stránkách školy a na informační tabuli vedle školní kuchyně. Každý senior při výdeji stravy obdrží dva jídelní lístky. Jeden lístek je pro osobní potřebu a vyplnění druhého jídelního lístku slouží k odhlášení stravy na následující týden. 6. Termín odběru stravy do jídlonosičů je stanoven na 11:00-11:20 hod. Tento termín je nutné dodržovat 7. Rozvoz obědů od 11:10 hod. V případě nemoci správce školy, bude rozvoz obědů pro seniory od 12:30 hod. 8. Senior je povinen přinést vlastní jídlonosič v čistém, nepoškozeném stavu a dostatečném množství. 9. Strava v jídlonosičích je určena k okamžité spotřebě. 10. Cena obědů 55,- Kč. 11. Platba stravného bude probíhal v hotovosti do 15. kalendářního dne následujícího měsíce. 12. Z důvodu neplacení nebo nedodržování daných pravidel bude senior ze stravování vyloučen. 13. Při ukončení stravování je senior povinen se ze stavování odhlásit u vedoucí školní jídelny a vyrovnat všechny případné nedoplatky. vedoucí školní jídelny Jitka Pokorná tel. +420 608 815 819 pracovní doba 7:30-11:30 hod.
více
schůzka pro seniory dne 3.11.
Dne 3.11. 2017 proběhne informační schůzka ohledně stravování pro seniory. místo: ŠD čas: 3.11. 2017 v 10.45 h
více
Důležité
Vážení klienti, žádáme Vás, abyste si v měsíci listopadu stravu přihlásili/odhlásili. Prosím,abyste prováděli kontrolu objednávky stravy denně. Děkujeme za spolupráci, škola
více
změna jídelníčku
více

anketa