Základní škola a Mateřská škola Tlustice

Prohlášení o přístupnosti

Na těchto stránkých je zohledněna přístupnost a bezbariérovost webu tak, aby splňovaly všechny zásady přístupnosti podle metodiky Pravidel tvorby přístupného webu připravené pro účely novely Zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy.

Web je vytvořen podle specifikace HTML 4.01 Transitional.

Obsah je oddělen od stylu pomocí CSS, a je nezávislý na použitém výstupním zařízení. CSS lze v případě potřeby vypnout odkazem Verze bez stylu v patičce stránky.

Pro prohlížení stránek v maximálním kontrastu lze využít odkaz Verze pro slabozraké  v patičce stránky.

Velikost písma je definovaná v relativních jednotkách, takže písmo se dá zvětšovat i zmenšovat pomocí nastavení prohlížeče.

Ovládání zvěřejněných stránek není omezeno druhem vstupního zařízení.

Klávesové zkratky

Pro důležité odkazy jsou definovány klávesové zkratky.

Alt + 0 Prohlášení o přístupnosti
Alt + 1 Mapa stránek
Alt + 2  Úvodní stránka 

Konkrétní použití klávesové zkratky závisí na použitém prohlížeči.

  • Internet Explorer: Alt + [číslo na alfanumerické klávesnici] + potvrdit klávesou ENTER
  • Firefox 2,3: Shift + Alt + [číslo na alfanumerické klávesnici]
  • Opera: Shift + Esc + [číslo na alfanumerické klávesnici]

V ostatních prohlížečích se o použití klávesových zkratek tzv. Accesskeys informujte v dokumentaci k danému prohlížeči.

Informace prezentované v jiných formátech

Některá sdělení jsou prezentována, vzhledem k svému rozsahu, jako pdf, doc, xls.
Pro jejich prohlížení je možné použít:
pdf - Prohlížeč Adobe Acrobat Reader - ke stažení zde
doc - Prohlížeč Microsoft Word Viewer - ke stažení zde 
xls - Prohlížeč Microsoft Excel Viewer - ke stažení zde 
zip - některé dokumenty mohou být z důvodu velikosti komprimovány. na internetu je velké množství programů, které dokážou tento formát dekomprimovat.

Některé informace, u kterých nebylo možné získat materiál v zdrojové, textové podobě, jsou prezentovány jako obrázky s dostatečně velkým rozlišením.

Kontakt na správce webu

Vaše náměty, postřehy či informace k technické části tohoto webu zasílejte na adresu společnosti W Partner s.r.o.
Náměty k obsahu webu adresujte na provozovatele webu, viz kontakty.


Dnes je: 22.04.2018

Svátek slaví: Evženie

aktuality

ŠVP PRAHA

Z důvodu nízkého zájmu zákonných zástupců o dvoudenní pobyt v Praze se zájezd neuskuteční. Děkujeme za pochopení.


ŠVP RAKOUSKO

Z důvodu nízkého zájmu zákonných zástupců o dvoudenní pobyt v Rakousku se zájezd neuskuteční. Děkujeme za pochopení.


Ředitelské volno

Z důvodu náhlé poruchy na tepelném systému vyhlašuje ředitelka školy na pátek 8. 12. 2017 ředitelské volno (celá škola uzavřena). Děkujeme za pochopení


Mezinárodní projekt - LES VE ŠKOLE, ŠKOLA V LESE (podrobnosti v sekci EVVO)


Žádáme rodiče, aby si z důvodu přechodu placení stravného na jiný systém, zřídili u své banky inkasní platbu (viz sekce ŠJ - způsob platby). Děkujeme


Výměna polévek
více
Upozornění
Dne 11.4.2018 z důvodu přerušení dodávky elektrického proudu se nevaří pro seniory.
více
DŮLEŽITÉ - STRAVNÉ ZA MĚSÍC LEDEN
Vážení strávníci a jejich zástupci, vzhledem k chřipkové epidemii, nemocím a záskokům nebylo zatím provedeno vyúčtování, ani inkasa za měsíc leden. K uhrazení stravného budete vyzváni mimořádnou platbou. Děkuji za pochopení. Vedoucí školní jídelny
více
Od 19.2.2018 do odvolání nevaříme pro seniory
Vážení klienti, z důvodu nemoci zaměstnanců ŠJ nevaříme do odvolání pro seniory, děkujeme za pochopení škola
více
Zápis k předškolnímu vzdělávání ve školním roce 2018/2019
Zápis k předškolnímu vzdělávání ve školním roce 2018/2019 se bude konat 3.5.2018 v 1. patře budovy školy ve třídě Amálek. K zápisu budete potřebovat rodný list dítěte, vyplněnou žádost, potvrzení od lékaře a občanský průkaz. Potřebné formuláře si můžete vyzvednout buď osobně v MŠ během měsíce dubna nebo si je stáhnout zde, kde budou k dispozici od března. Moc se na Vás a Vaše děti těšíme. Kolektiv MŠ.
více
VNITŘNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY
více
DŮLEŽITÉ INFORMACE ZE ŠJ
více
PLATBA STRAVNÉHO ŘÍJEN 2017
Jelikož není zatím udělaná uzávěrka za měsíc říjen a listopad z důvodu chybné evidence stravy a řešení reklamací, nebyla z Vašeho účtu stržena platba inkasem za měsíc říjen v daném období mezi 25.-30. listopadem. Jakmile bude uzávěrka hotová, předpoklad je příští týden, dostane paní účetní podklady pro inkaso. Pokud nebude možné inkaso z účtu strhnout, ať z důvodu nízkého zůstatku, nastavení v bance atd., budete vyzváni k úhradě stravného za měsíc říjen mimořádně platbou. Děkuji Pokorná (vedoucí školní jídelny)
více
Pozor změna objednávání!
Od 1.12.2017 pro všechny strávníky strava automaticky objednaná. Odhlášení a změny provádět pouze na stránkách www.strava.cz do 11 hodin předchozího pracovního dne.
více
změny ve ŠJ od 1.12.2017
Změny v ŠJ platné od 1.12.2017 jsou popsány ve ŠŘ ZŠ a ŠŘ MŠ. Zákonní zástupci byli s těmito změnami seznámeni na TS dne 13.11.2017.
více
Vánoční jarmark
den: 2.12.2017 čas: 14:00 - 16:00 místo: školní zahrada
více
STRAVOVÁNÍ - SENIOŘI
1. Přihláškou ke stravování se senior zavazuje platit a odebírat stravu každý pracovní den. 2. Odhlášení stravy je možné pouze vyplněním týdenního jídelníčku s jasným označením NE u konkrétního dne. Jídelní lístek je nutné označit jménem, příjmením, datem a podpisem. Podání vyplněného jídelního lístku je nutné doručit do rukou vedoucí školní jídelny, nejpozději do pátku 11 hod. předchozího týdne, na který je strava odhlašována. V případě nepřítomnosti vedoucí školní jídelny je možné předat odhlášení stravy do rukou vedoucí kuchařky. 3. Změnu lze provést pouze formulářem - změna objednávky, který je k dispozici u školní kuchyně nebo u vedoucí školní jídelny. Tento formulář je nutné odevzdat nejpozději do 11 hod. předchozího dne, kdy má být změna provedena, do rukou vedoucí školní jídelny. V případě nepřítomnosti vedoucí školní jídelny je možné předat odhlášení stravy do rukou vedoucí kuchařky. 4. Neodhlášený či neodebraný oběd propadá a není za něj náhrada. 5. Jídelní lístek na další týden bude k dispozici nejpozději vždy ve středu v 11 hod., bude uveřejněný na webových stránkách školy a na informační tabuli vedle školní kuchyně. Každý senior při výdeji stravy obdrží dva jídelní lístky. Jeden lístek je pro osobní potřebu a vyplnění druhého jídelního lístku slouží k odhlášení stravy na následující týden. 6. Termín odběru stravy do jídlonosičů je stanoven na 11:00-11:20 hod. Tento termín je nutné dodržovat 7. Rozvoz obědů od 11:10 hod. V případě nemoci správce školy, bude rozvoz obědů pro seniory od 12:30 hod. 8. Senior je povinen přinést vlastní jídlonosič v čistém, nepoškozeném stavu a dostatečném množství. 9. Strava v jídlonosičích je určena k okamžité spotřebě. 10. Cena obědů 55,- Kč. 11. Platba stravného bude probíhal v hotovosti do 15. kalendářního dne následujícího měsíce. 12. Z důvodu neplacení nebo nedodržování daných pravidel bude senior ze stravování vyloučen. 13. Při ukončení stravování je senior povinen se ze stavování odhlásit u vedoucí školní jídelny a vyrovnat všechny případné nedoplatky. vedoucí školní jídelny Jitka Pokorná tel. +420 608 815 819 pracovní doba 7:30-11:30 hod.
více
schůzka pro seniory dne 3.11.
Dne 3.11. 2017 proběhne informační schůzka ohledně stravování pro seniory. místo: ŠD čas: 3.11. 2017 v 10.45 h
více
Důležité
Vážení klienti, žádáme Vás, abyste si v měsíci listopadu stravu přihlásili/odhlásili. Prosím,abyste prováděli kontrolu objednávky stravy denně. Děkujeme za spolupráci, škola
více
změna jídelníčku
více

Sběr pro školní rok 2017/2018. Podrobné informace v sekci - Klub ekologické výchovy.

anketa